denken, onderzoeken & schrijven
KLACHTEN
Wat als u niet tevreden bent?
Wij hebben nog nooit een klacht ontvangen en hopen natuurlijk dat dat zo blijft. Maar we zijn altijd bereid met u een oplossing te zoeken. Mocht u ontevreden zijn over een van onze diensten, dan houden we graag de volgende regeling aan.
Hoe dient u een klacht in?
Een eventuele klacht dient u schriftelijk in bij Bureau Helderder, via paula@bureauhelderder of per gewone post naar Govert Flinckstraat 112b, 1072 EL, Amsterdam.
Neemt u in uw klacht de volgende zaken op:
• wat u van Bureau Helderder mocht verwachten en waarin u vindt dat we zijn tekortgeschoten;
• de naam of namen van degenen die volgens u benadeeld zijn;
• de datum(s) waarop een en ander heeft plaatsgevonden;
• welk nadeel u of de benadeelden daarvan concreet ondervindt of ondervinden;
• wat u van Bureau Helderder verwacht ter genoegdoening;
• eventuele bewijsstukken (kopieën van mails, offertes, overeenkomsten, enz).
Wat als wij de klacht niet naar uw wens afhandelen?
Bureau Helderder zal als volgt met uw klacht omgaan:
• Wij reageren schriftelijk binnen een week (vijf werkdagen) of sturen een kennisgeving van ontvangst waarin wij aangeven wanneer en hoe we verder inhoudelijk zullen reageren.
• Mocht de inhoudelijke behandeling langer duren dan deze termijnen, dan zullen wij u daarvan op de hoogte stellen voordat de termijnen aflopen; daarbij zullen wij ook aangeven waardoor het niet binnen de termijn lukt én we geven aan wat de nieuwe termijn wordt.
• De inhoudelijke reactie ontvangt u binnen drie weken (15 werkdagen).
• We gaan vertrouwelijk met uw klacht om.
• We bewaren elk dossier over een klacht minimaal 5 jaar.
Wat als wij de klacht niet naar uw wens afhandelen?
Mocht u na de afhandeling nog niet tevreden zijn, dan verwijzen wij u naar de heer mr. Marcel Burger, e-mail: marcel@winclusie.com of per gewone post naar Tip Maruggstraat 8b, 1087 VR Amsterdam. Hij zal de kwestie objectief behandelen. Zijn oordeel is voor ons bindend; als u het er niet mee eens bent, kunt u een andere instantie inschakelen. We zullen - indien nodig - zo snel mogelijk naar zijn oordeel handelen.